Jak znaleźć dobrego specjalistę ds. reklamy?

Jak znaleźć dobrego specjalistę ds. reklamy?

Nie ma znaczenia jaki produkt czy usługę oferujemy. Zawsze ważne będzie to, w jaki sposób będziemy się prezentować, na ile uda nam się dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej, jak również czy nasza reklama przyciągnie ich uwagę i co jeszcze ważniejsze, czy zostanie na dłuższy czas w ich pamięci. Jeśli tak, to może się okazać, że uda nam się osiągnąć naprawdę spory sukces. Jednak żeby tak było, powinniśmy mieć pewność, że udało nam się znaleźć specjalistę ds. reklamy, który będzie potrafił się zająć tymi zagadnieniami.

Na co zwrócić uwagę?

Jeśli poszukujemy osoby, która zajmie się naszą reklamą, to warto zwrócić uwagę, jakie ma w tym zakresie doświadczenie. Czy już tworzyła jakąś reklamę, a jeśli tak to jaką i czy np. sami ją kojarzymy.

Warto również zobaczyć, jakie pomysły ma taka osoba, czy będą one odpowiadały naszej wizji, czy będziemy potrafili znaleźć tutaj wspólne punkty, które sprawią, że nasza współpraca z takim specjalistą ds. reklamy będzie przebiegała sprawnie i bez zakłóceń. Jeśli zastanawiamy się nad zatrudnieniem kogoś młodego, to warto zobaczyć czy w czasie studiów zajmował się już reklamą, czy odbywał staże i praktyki, podczas których obok wiedzy teoretycznej, miał też możliwość zdobyć wiedzę praktyczną?

Czy umie nas zachwycić?

Jeżeli będziemy rozmawiać ze specjalistą ds. reklamy i będziemy czuli, że jesteśmy zainteresowani tym co ma nam do zaoferowania. Jeśli pokaże nam swoje pomysły na reklamę naszej działalności, a my będziemy na niej skupieni i będziemy czuć, że ona do nas przemawia, chociaż nie dowiedzieliśmy się z niej niczego, czego sami byśmy nie wiedzieli, to warto takiej osobie zaufać. Skoro my znający się na danym produkcie, byliśmy zainteresowani jego reklamą i zapadła nam w pamięci, to istnieje spora szansa, że takie same odczucia będą miały osoby, które z tym produktem jeszcze nie miały do czynienia. Warto też zobaczyć, jak taka osoba będzie dogadywała się zresztą zespołu, czy będzie umiała z nim znaleźć wspólny język, czy będzie potrafiła uczestniczyć w burzy mózgów, czy będzie umiała w odpowiedni sposób przekonać wszystkich do swojego pomysłu. Jeśli nam również będzie potrafiła jasno wytłumaczyć różne zawiłości związane z reklamą, to może się okazać, że znaleźliśmy specjalistę ds.

reklamy, który faktycznie zasłużył na to stanowisko i który w krótkim czasie będzie w stanie nam to udowodnić, poprzez swoje świetnie przygotowane reklamy, które będą przyciągały uwagę odbiorców.