Gadżety reklamowe rozdawane przy nawiązywaniu współpracy, na targach, szkoleniach, zjazdach, konferencjach, festynach, dla nowych pracowników i na specjalne okazje, to wciąż popularna forma promocji danej firmy. Wykorzystanie prostych przedmiotów w działaniach promocyjnych, pozwala na budowanie wizerunku firmy, nawiązywanie przyjaznych relacji z obecnymi klientami oraz zachęcanie do korzystania z usług potencjalnych klientów. Gadżety to nie tylko długopisy i smycze na klucze, ale także inne akcesoria – ładne i praktyczne.
Popularne gadżety reklamowe
Każdy z nas kojarzy pewien zestaw: długopis, kubek i smycz na klucze.
Wszystko w odpowiedniej kolorystyce i z nadrukowanym firmowym logo. Niby banalne gadżety reklamowe, ale doskonale spełniają swoje zadanie. Są praktyczne, dlatego klienci będą ich używać na co dzień, przez co w ich umyśle zacznie zakorzeniać się świadomość o istnieniu danej marki. Oprócz takich akcesoriów, coraz popularniejsze stają się gadżety elektroniczne – pendrive, powerbanki, a nawet tablety i smartfony! Wszystko zależy od naszego budżetu i od tego, komu chcemy podarować małe upominki.
Cenniejsze akcesoria to dobra premia świąteczna dla pracowników – nie zapominajmy o budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy. Coraz częściej firmy decydują się także na wybór gadżetów do telefonu – słuchawek, etui, czyścików do ekranu. A w co zapakować wszystkie te akcesoria? W lnianą torbę z firmowym logo. Zabierana na zakupy i noszona na ramieniu będzie sprytną reklamą danej firmy.
Nie warto rezygnować także ze sprawdzonych klasyków – breloków, długopisów, zakreślaczy, notesików, karteczek samoprzylepnych, kubków. Pamiętaj o odpowiedniej kolorystyce gadżetów i oznaczeniu ich danym logo. Mają być nie tylko ładne, ale i przydatne, by obdarowana osoba z chęcią używała ich na co dzień.
Te gadżety możesz wykonać sam, przylepiając na zwykły przedmiot oryginalne etykiety samoprzylepne z nadrukiem.
Zbiór atrakcyjnych gadżetów reklamowych
Małe podsumowanie, jakie gadżety reklamowe warto zamówić:
- akcesoria biurowe – długopisy, zakreślacze, pióra w etui, ołówki, stojaki biurowe, notesiki, karteczki samoprzylepne, klipsy do kartek, kalkulatory,
- elektroniczne – pendrive, powerbanki, słuchawki do telefonu,
- rozrywkowe – małe gry logiczne, puzzle, piłeczki antystresowe, kubki termiczne na wyjazd,
- słodkie – krówki i cukierki, czekoladki, bombonierki,
- inne – otwieracze, kubki, breloki, etui, parasolki.
Warto wiedzieć…
Pamiętaj, że nawet prosty gadżet reklamowy pełni ważną funkcję – staje się wizytówką firmy i pomaga budować jej wizerunek. Zadbaj więc o to, by był to wizerunek pozytywny, a nie negatywny! Postaw na jakość – zamiast masowego zamawiania tanich, ale niskiej jakości gadżetów, zamów mniejszą liczbę droższych, ale za to lepszych akcesoriów. Na każdym gadżecie powinno znaleźć się firmowe logo, ale zachowaj rozsądek – logo nie może być zbyt duże, by klient nie zniechęcił się do użytkowania kubka czy notesu w pracy czy w domu.